مصاحبه آرشیو خبر ها
روگانی آینده ی یوونتوس است ، دو بازی بعدی حیاتی هستند

روگانی آینده ی یوونتوس است ، دو بازی بعدی حیاتی هستند

ماسیمیلیانو الگری سرمربی موفق تیم یوونتوس، در کنفرانس خبری دیدار مقابل سمپدوریا حضور پیدا کرد و در مورد آخرین وضعیت تیم خود سخن گفت. وی در این باره به خبرنگاران گفت:

سمپدوریا بازی خوبی در داربی شهر جنوا ارائه داد ، در واقع در 60 دقیقه ی اول عالی بودند. مقابل پالرمو و لاتزیو هم نمایش خوبی داشتند. ما به جوی پر اشتیاق وارد می شویم ، انها 27 گل زده اند ، تنها 4 گل کمتر از یوونتوس ، وقتی در خانه بازی می کنند ، کیفیت فوق العاده ای دارند.انها ادر ، موریل ، کاربونرو ، سوریانو و انتونیو کاسانو را دارند ، کاسانو شرایط خوبی دارد می تواند هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قراردهد.پس این بازی اصلا نسبت به بازی های دیگر کم اهمیت نیست و سخت خواهد بود ، چون ما مقابل تیمی با سطح تکنیکی بالا قرار خواهیم گرفت.

هنوز تصمیم نگرفته ام از چه بازیکنی مقابل مدافعین استفاده کنم ، اما مطمئا بازیکنی خواهد بود که توانایی بازی در ان پست را داشته باشد ، نمی خواهم ابداع خاصی انجام دهد ، یا کسی را انتخاب می کنم و یا اصلا بدون هافبک دفاعی بازی می کنیم.

وی در مورد صحبت های مدیر برنامه های روگانی گفت: "نمی دانم مدیر برنامه ی دنیله چه گفته است ، فقط می توانم بگویم که اگر او خواهان بازی کردن بیشتر موکلش نباشد ، وظیفه اش را به خوبی انجام نداده است. اما من مربی هستم و شغل من شامل اینکه بدانم روگانی باید بازی کند هم می شود. او یک بچه ی کوچک است و تا اخر بخشی از پنجره ترانسفر زمستانی بوده و فکر می کنم او برای سالهای سال بخشی از یوونتوس خواهد ماند. اما فکر می کنم همین الان یوونتوس چند بازیکن مهم در خط دفاع دارد . کیه لینی ، بارزالی ، بونوچی و یا مثلا کاسرس که بعد از شش ماه دوری عملکرد خوبی از خود نشان داد.روگانی هم در داربی خوب عمل کرد ، ممکن است فردا بازی کند.

در مورد هرنانس هم همین طور ، قبلا هم گفته ام ، در ابتدای فصل این کل تیم بود که خوب بازی نمی کرد ، چون نتیجه نمی گرفتیم.هیچ فایده ای ندارد و غیر منصفانه است که تمام سرزنش ها را شامل یک بازیکن کنیم.هرنانس بازی فوق العاده ی در منچستر انجام داد ، بازی زیبایی بود و او ثابت کرد که شخصیت دارد.او در داربی هم بسیار خوب بود ، مخصوصا وقتی که بعد از مصدومیت سامی خدیرا به پوشش دفاع پرداخت و من فکر می کنم تا وقتی که فوتبال بازی می کند این نقش او خواهد بود.

دو بازی بعدی ما دشوار هستند چون خارج از خانه بازی خواهیم کرد.ما فردا به مصاف سمپدوریا می رویم که خصوصیات فردی بازیکنانش را دارد ، در حالیکه اودینزه تیمی کاملا متفاوت است. بعد از یک دوره ی طولانی که به جبران امتیازاتمان برای رسیدن به مدعیان می پرداختیم ، این دو بازی برایمان اهمیت فراوانی دارد. قبلا هم گفته ام ، که هدف ما در این فصل این است که در شش هفته ی پایانی یا در صدر جدول باشیم و و یا نزدیک مدعیان.در ان قدم اخر حرفهایمان را خواهیم زد.

بارزالی در دسترس نیست و مانژوکیچ هم امروز تست آمادگی خواهد داد ، مارکیزیو محروم است و ماریو لمینا و پریرا هم مصدوم هستند. در خط حمله با توجه به اینکه که ماریو امروز جداگانه تمرین کرده ، بین زازا و موراتا تردید دارم. انها هر دو در فرم خوبی هستند ، علی رغم این واقعیت که موراتا در مقابل ورونا گل نزد ، اما هم در حمله و هم در دفاع بسیار خوب عمل کرد ، او مطمئنا روند گلزنی اش را دوباره به دست خواهد اورد.

به نظر می رسد روزنامه ها روزانه اگر هر بازیکن یووه بازی نکند ، شروع می کنند به گفتن اینکه او دارد می رود! اینجا یوونتوس است و یوونتوس باید قدرتی عالی در هر سه منطقه ی بازی داشته باشد. زازا دارد خوب کار می کند ، چون چند گل مهم زده و پیشرفت فراوانی کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: